BANNER

_

Etanolkút Érden


A napokban nyílt egy E85-kút Érden, illetve egy AVIA kúton lett E85-oszlop. Arrafelé, amerre a Popovics Laci - Saab-szerelő barátom - lakik Érden. Ha megyek hozzá, mindig a kút mellett megyek el. Furcsa kis kút, Érd egy külső kerületének közepén. Nézegettem én, de pár évvel ezelőtt annyira le volt pukkanva hogy nem szívesen mentem volna a közelébe. Aztán egyszer csak felújították, és csinos kis állomás lett, azóta szoktam ott tankolni, mert  a benzin is olcsóbb, mint a környezetemben bárhol.

Tegnap jártam ott, és érdeklődtem mit szólnak a vásárlók az etanolhoz. Azt mondták egy hete van náluk és a helyiek várták mint a messiást. Az első adagot az utolsó cseppig kiszippantották. Többnyire fele-fele arányban tankolják, de egyre több az átalakított autó is. Hirtelen felindulásból kezembe is nyomták a gyártó, a szabadegyházi Hungrana szórólapját, és egy helyi HunFlex beszerelő műhely szórólapját.

Eddig Pestlőrincre a Tescóhoz jártam tankolni, most 10 kilométeres körzetben van egy E85-kút. A jövő héten beszélek a biai benzinkutasokkal, nem akarják-e az E85-öt?

AVIA benzinkút
2030 Érd Szent László tér 1.
Telefon: +36/23/361-956
GPS: 47° 22' 55,74", 18° 54' 22,15"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése