Az E85 105-ös oktánszáma, kiváló kompressziótűrése sokunknak megmozgatja a fantáziáját. Andor sem spórolásból, hanem a nagyobb teljesítmény reményében ragadott szerszámokat. Kiindulási alapnak a benzinesként sem rossz, Bosch motronic vezérlésű, hathengeres BMW 530i-t választotta. Röviden elmesélte, hogy történt az átalakítás:
"Az etanolosítást úgy oldottam meg, hogy szereztem még 6 db befecskendező szelepet.
Nem a 210-est gyárit, hanem csak 150 cm3/min-eset, amit beépítettem a szívósorba a légtömegmérő mögé. Összekötöttem a benzinhidakat, és tettem a visszatérőágba egy állítható üzemanyagnyomás-szabályzót. Elektronikusan párhuzamosan kötöttem a 6-6 db injektor úgy, hogy mindegyiknek lett egy párja, amivel egyszerre nyitogat. Így összesen 12 injektorral dolgozik az autó.
Mivel az ellenállásuk felére csökkent (16 ról 8 Ohmra), így mindegyik pár kapott
egy-egy 8,2 Ohmos ellenállást.
A labdaszondát egyszerűen kihúztam, ne kavarjon be, el van a rendszer nélküle.
A dupla injektorokkal viszont egy kicsit túljöttem a célon, mert nagyon dús lett a keverék.
Ezek után, elkezdtem elvenni tőle az E85-öt. A nyomásszabályzóval visszavettem az üzemanyagnyomást 1,6 bárra és a légtömegmérő rugóját is megfeszítettem egészen addig, amíg az alapjárat stabil maradt. Továbbá kapott egy írható gyújtást és egy hengerfej-tuningot (portolást, alapos hengerfej-síkolást). A kompresszió 10-11-ről 13-14 bárra nőtt.
Jelenleg is így használom, és nagyon elégedett vagyok vele. Kőkeményen megy, a gyári 4000-es kategóriát veri."
Andor ezek után sem áll meg. Van még egy 325i 24V-je, aminek – ahogy elmondta – nagyon bonyolult a vezérlése, egszerű beavatkozásokkal keveset enged. Most megy az E85-tel, de nagyon gyenge. Ha majd sikerül vele valamit kezdenie, természetesen arról is beszámolunk.