BANNER

_

Ahonnan érdemes információt meríteni


Ha valaki alkoholos átalakításon, vagy akár használaton gondolkodik érdemes utána olvasni néhány dolognak. Ezen az oldalon próbálunk beszélni a tapasztalatokról, műszaki megoldásokról, néhány alapfogalomról. Sok E85 használattal kapcsolatos tapasztalatról kapok leírást és amelyik  valamiért is érdekes közzé teszem az oldalon, annak ellenére hogy nem minden esetben értek vele egyet. Így találkozhatunk a csőfogós üzemanyagnyomás emeléstől  kezdve a légszűrő betömésig a legvadabb ötletekkel.

A járművek működésével kapcsolatos alapfogalmakkal  csak akkor foglalkozom ha kapcsolódik az alkoholos üzemeléshez. Mielőtt bárki belevág az átalakításba és van erre affinitása érdemes kicsit utána nézni autója működésének. Sok későbbi probléma megelőzhető ezzel.



Magáról az autó elektronikus vezérléséről rengeteg információ található a neten, de bevallom én sem szeretem a külföldi szakszöveget olvasgatni, jobban örülök ha anyanyelvünkön találok hiteles információt. A tapasztalatom alapján az első oldal ahonnan érdemes indulni az injektor.hu. Az oldal szerkesztője Besze Sanyi régi szakember, a tranzisztorok óta javít autó elektronikát. Pár éve ismerkedtem meg vele, és azonnal meggyőzött szakértelme.

Ha sürgős mérésre vagy különleges alkohollal kapcsolatos kísérletre van szükségem azonnal hozzá fordulok. De most nem is ez a lényeg, hanem az hogy Sanyi egyedülálló módon hihetetlenül sok – kísérlettel, és tapasztalatokkal alátámasztót információt közöl honlapján a Technikai info. menü alatt.  Kortól és nemtől függetlenül ajánlom mindenkinek a böngészést, a szakaszos befecskendezéstől a használt autó vásárlásig. Ha jól számolom jelenleg 44 cikkben foglalkozik az autóelektronikához kapcsolódó témákkal.



És a jó hír az, hogy az injektor.hu egy új bejegyzésben az E85-el is foglalkozik. Ráadásul premier előtt itt látható az új BioEtun V3 elektronika és az új grafikus szoftver. Kellemes böngészést.
 
Ismer még valaki hasonló információs oldalt?

1 megjegyzés:

Gyurma73 írta...

Én egy Seattal próbálkozom.94 es (Karburátoros+ kézi szivatóval ,de katalizátoros lambda szondával.(nem értem, hogy jön össze a kettő a karbi meg a szonda)Szóval egyenlőre nincs átalakítás ezért max 30-40 % ig jó.
De mivel karburátor egy egyszerű fúvókacserével megoldható lenne,de egyenlőre nem nyúlok hózzá.Tervezem a hengerfejből való levételt.(alulvezérelt így nem számít bele a vezérlésbe, mint a felülvezérelteknél).De egyenlőre ez pénz kérdése.

Megjegyzés küldése