BANNER

_

26% árkülönbség az bizony kevés


Jött egy SMS a barátomtól múlt héten: "Új rekord: Agip kút etanol 297, benya 380, ami 28% árelőny. A közeli kút 29-et emelt az etanolon, 22-öt a benyán adott dátumhoz képest"
Kértem, küldjön róla fotót. De ahogy megjött a kép, jött az új hír:
"Tegnap este hazafelé a budafokin 373 és 374-es benzinárral találkoztam, az Agip 374-ért kínált 95-öt és 297-ért e85-öt. Lets calculate it: már csak 26% árelőny. Ez az általam valaha látott legdurvább pofátlanság"

Egyszer már foglalkoztunk a témával: Miért emelkedik párhuzamosan az E85 ára a benzinnel?

De úgy érzem, a fenti árra, a 26% árkülönbségre nincs magyarázat. Aki megtakarításból tisztán tankolna E85-öt, az rosszabbul fog járni a szesszel, ez nem kérdés. CIAO AGIP!

18 megjegyzés:

nyitom írta...

Lehet, hogy érdemes lenne ezt is nagy tételben behozni külföldről mint a cukrot is?

Gász Zoltán írta...

Ajánlom a facebook-osok figyelmébe az E85kutak oldalon indított felmérést:

"Te résztvennél egy 'Ne tankoljunk AGIP kúton etanolt!' mozgalomban?"

http://www.facebook.com/e85kutak

Névtelen írta...

Én már rég nem tankolok Agip-on. Találtam mindenfelé tök jó magán kutakat, olcsóbbak, gyorsabbak, ennyi...

Engem már ősszel is bosszantott az Agip pofátlansága.

üdv, BigOhm

Névtelen írta...

Sziasztok ! Rákérdeztem az egyik veszprémi Agip-nál , hogy miért emelik az etanol árát a benzinéhez . A válasz : Ki van adva nekik ,hogy a benzin és az etanol ára között nem lehet több a különbség 100ft-nál ,de ha lehet inkább csak 80ft legyen mint 100ft!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szebb Jövőt !

Névtelen írta...

Egy időben rendszeresen tankoltam Agip-nál. Kedvezménykártyát is igényletem (4 Ft/l), de pár hónapja nem mentem be Agip kútra. Nincs érteleme.
Biztos észrevettek azért valamit ők is, mert a csepeli gyorforgalmi melletti Agip csökentett 2-3 ft-ot, 294-re. Ez nekik se jó mert beinvesztáltak, a megtérülés pedig akadozik.
Egyébként ha már benzin akkor inkább a mol vagy shell.

Névtelen írta...

Engem az érdekelne hol tűnik el az E85 árelőnye.
A kukoricát emelnék meg a gazdák a benzinnel együtt?
A gyártó emel? (Hungrana)
A kutak?
Hová tűnik az árkülönbözet? Kinél csapódik le ez az extra profit?
Tudna erre valaki hozzáértő válaszolni?

Névtelen írta...

Agipnál én se tankolok már többé, mert vizezik az E85-öt.

vicuska írta...

Bizony, okos etanolos nem tankol Agip-nál, mert nagyon nem éri meg. Jóideje máshol tankolok, de egyszer kénytelen voltam Agip-nál tankolni, hogy ne száradjon ki a tank, és bizony alig 70 km-en rohamosan romlott a computer szerint is a fogyasztásom (pedig előtte is tiszta 85-össel mentem, az alapján állt be a fogyasztásom). Hogy a tankolásnál mért eredményről már ne is beszéljünk (szerintem az Agip ott is sumákol...)

opel16v írta...

Azért megjegyezném, az átlalánosítás annyira nem jó ebben az esetben. Ugyanis pl az ország legolcsóbb E85 kútja is Agip (Érd), valamint sok másikat ismerek a sárga kutak közül, ahol átlagárban vagy alatta lehet tankolni (főleg kedvezménykártyával).
Azt én is pofátlanságnak tartom, hogy Budapesten, főleg az északi részeken nem sok kutat lehet találni, ahol 290 alatt mérik a kukoricapáleszt... de remélhetőleg változik nemsokára a helyzet, és talán normalizálódnak ezek a nagy különbségek.

Égő Ákos írta...

Érden van az E85 Bermuda-háromszög, valamiért tényleg ott a legolcsóbb az E85. Egyébként jellemzően az AGIP saját kútjai a drámák. A franchise kutakon jobb a helyzet, de azok csak színeiben AGIP-ok.

opel16v írta...

Igen, én is így látom. De ezért is mondom, hogy ánblokk nem lehet pálcát törni az egész Agip hálózat felett. Én inkább a pesti (főleg északi) részeken, és az ország északkeleti részén látok túl magas árakat náluk. Máshol azért jobban igazodnak a helyi viszonyokhoz, max annyival drágábbak, amennyi kedvezményt le lehet hozni az árukból a kártyákkal.

Névtelen írta...

Valljuk be őszintén, a kedvezménykártyád 4-5 ft-ja parasztvakítás a bekerülési költség miatt, tehát egy nagy darab kakit ér (1 hangyafütyivel se jobb, mint a prémió kártya). Ettől még ugyanúgy ráfizetéses Agipnál tankolni.

Én anno hittem az egész etanolozásban, de az undorító igazságtalan áremelés kiverte nálam a biztosítékot. A helyzet egész biztosan csak romlani fog, a kutak tartani fogják a 80-100ft közötti előnyt, amivel kitörölheti minden e85 felhasználó a seggét.

opel16v írta...

5Ft/L. És a kártya ingyen van az átalakítóhoz.
A legtöbb helyen ezzel a kártyával be lehet hozni az Agip árakat a helyi olcsóbb árakhoz. Persze nem mindenhol.
Sajnos most tényleg csökkent a százalékos különbség, de remélhetőleg vissza fog állni egy normális szintre. Információim szerint a túl kicsi különbségen futó kutaknál csökkent annyira a forgalom, hogy átgondolják a közeljövőben az árképzést. Meglátjuk.

Névtelen írta...

De akkor mi a francért nincs valami érdekképviseleti szervezet, ami a környzettudatos, takarékoskodni kívánó autósok mellett kiállna? Olyan egy rohadék aljas dolog amit az etanol árképzésevel művelnek, hogy ez sehol a világon nincs máshol! Pénzügyileg végképp semmi értelme az etanolnak, olyan szintre emelték hogy nem éri meg tankolni.. Nem is találok szavakat, tavaly még 235volt nyáron, most meg közel 300. Ez hogy a retkes valagba lehet??
Ákos valamit találj ki! :-)

Névtelen írta...

Szép ís jó is volt az E85, de maffia módon miért kellet árat emelni, nem éri meg (pénzből él az ember). Gazemberség van mindenhol. A 100 Ft különbözet sem jó arányaiban ha egyre feljebb megy a benzin.

Névtelen írta...

Én nem kínlódok az E85 .el.. 98 ast használok LUKOIL, v Agip és jobban kijövök vele mint a 95-el.
A bioetanollal meg csak kínlódik az ember,tehát lesz...m :-)

Névtelen írta...

mostanság láttam, hogy az auchan is beszállt a buliba és olcsón adja a szeszt.
bár a weboldal se százas még, Maglódon tankoltam 275-ért, bár az auchan.hu szerint ott nincs is e85. Azért dícséretes kezdés...

Égő Ákos írta...

Eddig Fehérváron volt csak, most Soroksáron is kapható. A hétvégi buli is erről fog szólni. Soroksári Auchan E85 kútátadó:
http://www.etanolblog.hu/2011/05/penteken-e85-buli-sorosksaron.html

Megjegyzés küldése