|
E85 átalakító népítélet |
Hiánypótló gyűjteményt állított össze
e85kutak.info. Táblázatot készített a hazánkban kapható E85 átalakítókról a fontosabb paraméterek feltüntetésével. Volt már egy hasonló kezdeményezés az
NK benzinkút részéről, de a mostani lista többet tud, mint egy statikus összehasonlítás. Lehetőséget nyújt a felhasználóknak, hogy elmondják véleményüket a termékről, ezáltal a bizonytalanoknak további támpontot nyújtsanak a választáshoz.
Rajta hát, aki használ E85 átalakítót
ítélkezzen bátran.
4 megjegyzés:
Egy apró észrevétel. A DCe85-nek nincs külön trükkje arra az esetre, ha bent ülsz az autóban. Ennyi erővel a LiFeC féle átalakítók alapból extra hidegindítást használnak, sőt, a "gomb"-os további 2 trükköt is tud.
Valós extra hidegindítás kizárólag az e85p..úder használatijában szerepel (kb ilyesmi:gyújtás, tövignyom, felenged...)
Egy alapból jó karakterisztikájú (vagy jól felprogizott) átalakítónál erre semmi szükség. Aki jártas a fejlesztésben, tudja, hogy ha véletlenül kicsivel alálősz az igényelt löketnek, másodikra már trükközés nélkül is indul az autó. Ahhoz nagyon el kell bszni az értéket, hogy púderes trükközésre legyen szükség. Leharcolt autóknál persze jöhet 1 x-akta is.
bye
Volt még egy fakerekű átalakító, valami kekszpro tákolmány. Azon is volt egy szál extra hidegindításként, amit ha földre tettél, kétszerezte a dúsítást. Más kérdés, hogy az elérhető max 100% +dúsítás már 12fok közelében sem elég és a készülék a 60ms-nál hosszabb impulzusokat (indítózási löketek) 0-ra redukálta, mikor az átviteli karakterisztikáját vizsgáltuk.
általában nem is használatos az extra hidegindítási funkció, csak ha mondjuk a user vagy a beszerelő véletlen elállítja az értékeket, ez egy nagyon hasznos mentőlehetőség, nem marad ott sehol az ügyfél...
Mi legyen, szedjük ki a többiektől az extra hideget? Vagy szedjük ki teljesen az opciók közül ezt, és akkor nincs vita :)
Megjegyzés küldése